Smartphone Engagement – Josh Partridge – Shazam

 Smartphone Engagement 

Sunum genelde Shazamın gelişimi üzerinde ilerledi. Shazam, ilk çıkışını Nokia telefonlarda gerçekleştirdi. Daha sonra iPhone’ların çıkışıyla kendini değiştirip geliştirdi. 500 milyon global kullanıcısı bulunan Shazam’a ayda 14 bin insan katılıyor. Alanında ilk firmalardan biri olduklarını belirten Josh, önümüze şöyle bir tablo koyuyor.

.. Adjust – Creativity – Insight – Engagement ..

Big Data’nın önemi tartışılmaz bu konuda özverili olmak gerekir.

Mobiller çoktan desktop’u geçti. Artık mobilden birçok sosyal medya hesabına bağlanabiliyor ve kullanabiliyoruz. Çok fazla veriyi tek ekran üzerinden görüp kontrol edebilmeniz mümkün.

-Reklamlar insanları pasifken aktif olmaya yönlendirmelidir.

-GRP ölçümlenmeli.

-Mesaj ulaştı mı kontrol edilmeli.

-Rakip analizi mutlaka yapılmalı.

-Kampanyanızın başarılı olup olmadığını mutlaka görebilmelisiniz.

How can i make a radio ad visual?

How can i make use of all my content?

Ex; Redbull

Ölçeklenebilir teknoloji kullanılmalı

Kullanıcılarınız kim ve neredeler

İyi veri toplanmalı

Yayın analizleri takip edilmeli

Farklı medya ölçümleri yapılması ve karşılaştırılması.

Tv modelinden çıkıp telefona yönelme

İnovasyona önem verme

26-Kristal-Elma-610x6112.png

Reklamlar