1- Konferans Ertuğrul Özkök’ün konuşmasıyla başladı. Özkök, ‘kötüye yatırım yaparak nasıl milyon dolarlar kazanırsınız’ adlı bir sunum hazılamış. Disney’in CEO’su Bob Iger ile örneklendirdiği kötü yatırım sanılan durumlarda bile kötü karakterlerle nasıl para kazanılabileceğinden bahsetti.

20.yy Dijital Dünyasında paradigmalar yıkılmalı.

  • Bob kötü karaktere yatırım yaptığında (Maleficent) paradigmayı yıkmış oldu.
  • Pandora’nın kutusu açıldığında kötü güzellikler ortaya çıktı ve yine paradigmalar yıkıldı.
  • Dante’nin en sevilen yazısı Cehennem olduğu için kötülükler ilgi gördü.
  • Leon filmi üç kötü karakterle mükemmel bir iş çıkardı.

Kötü kavramının ticari yönlerine bakmak lazım. Yeni Dünya artık klasik kalıplardan farklı ve bunu kabullenip yaratıcı, özgün olabilmeyi öğrenmek gerekiyor. Kötüler olmasa iyileri anlayamazdık. Kötü karakterler hayatımızı zenginleştiriyor. Kötüyü kenara atmayın, kullanın.

2- Daha sonra Özgür Kirazcı Youtube hakkında bir sunum sundu.

Youtube’da başarılı olmak istiyorsanız;

  • Arama motorunda çıkın.
  • Önerilenler kısmında olun.
  • Embed edin.
  • Sosyal medya mecralarında paylaşın.

Kullanıcılar artık markaları değil markaların hikayelerini duymak, izlemek istiyorlar.

Youtube’da ya izleyici ya super fansınızdır ve bizim için super fanlar değerlidir. Ya araştırmacı ya bilgi almak için kullanan insanlarsınız bizim için araştırmacı ve farklı içerik arayışındakiler değerlidir. Youtube’da içerik üreticisi ve reklam verensiniz.

3- Ezgi Başaran – Radikal

Ezgi bu konuşmada Radikal ile neler başardıklarından bahsetti. Gezi olaylarında yayımlanan Ali İsmail Korkmaz videosu, 4 saat yasası ile haberlerin silinmesini protesto edip yasanın onaylanmasını engellediler, asansörde ölen 10 işçi için herkesi gazeteci olmaya davet ederek birçok kazayı önlediler.

Konuşmasını ‘’merak etmeyin bu ülkede hala gazetecilik yapanlar var’’ diyerek bitirdi.

4- Emre Kanaat – Vodafone

Konuşmasının en çok üstünde durduğu mesajı BIG Data’ydı.

Dijital hayat artık mobilde ve şirketler mobili anlamalı. Hayat verilerin etrafında dönüyor ve sadece verilere sahip olmak yetmiyor. Kendinize bazı sorular sorarak veriyi bilgiye dönüştürmelisiniz.

  • Hangi veri sizinle ilgili?
  • Depolayabiliyor musunuz?
  • Kullanım için izniniz var mı?
  • Doğru hedefleme yaptınız mı?

5- Emre Recber – Beymen

Mobil Pazarlama ve CRM’de sadakatin öneminden bahsedildi.

Kişisel veri artık petrolle eşdeğer önemde.

American Express’in loyalty kampanyasından bahsedildi. Türkiye’de yurtdışından örneklerle iş yapılmaya çalışılıyor fakat acele yapmaya çalıştıkları için birçok stage atlanıyor. Buna dikkat edilmeli.

 

Evren Şahin- Yapı Kredi

Konuşma daha çok Yapı Kredinin dijital dünyalarında neler yaptıklarıyla ilgiliydi ki gerçekten bu konuda oldukça başarılılar ve yenilikleri çok yakından takip ediyorlar.

Müşteriyi dinleyin, en büyük veriyi ordan alabilirsiniz.

Aslı Bakan Gökulu – Hürriyet

Enerjisi mükemmel bir kadın Aslı. Konuşmaya başladığı andan itibaren herkesi etkiledi. Konuşmasında Deneyim ve ölçümlemenin öneminden bahsetti. Çok başarılı projeleri olan Süper Fikir ve Gece Bekçilerini anlattı.

Hedef Kitle, Brief ve Kurgu sosyal medya çalışmalarında en önemli stepler.

Panel; Haymi Behar, Emre Faks, Sinan Çilek, Şekip Can Gökalp

Konuşmadaki en önemli mesaj; içeriğin yayılma gücünün mobili ilerleten güç olması oldu.

Sosyal medya sayesinde müşterinin ne istediğini anlayabiliyorsunuz ve bu yönde aksiyon almalısınız.

optional-20140212023954413

Reklamlar