Hiç şüphesiz ki Ikea günümüzdeki trendlere en çabuk ayak uyduran markalardan biri. Çoğu marka henüz ne yapacağını bilemez halde aksiyon almadan beklerken o çoktan güzel işler çıkarmış oluyor. Buyurun 2010 yılına kadar Ikea’nın yaptığı ve örnek alınası 5 kampanya’ya bakalım.
- Ikea’nın Instagram hesabını catalog olarak kullandığı kampanyası.
http://www.digitalbuzzblog.com/ikea-the-instagram-catalogue-website/
- Ikea’nın sosyal medyada insanların dikkatini çekip post paylaşmalarını sağlayan kampanyası.
http://www.digitalbuzzblog.com/ikea-the-social-catalogue-campaign/
- IKEA 365 campaign case study. The guys at Lemz created 365 unique “in store” TV ads.
http://www.youtube.com/watch?v=PNFOLmpWdBg
- Facebook fanlarıyla sleepover yapılmış.
http://www.youtube.com/watch?v=YMJD53fxihU
- Catch the Swedish Light. Ikea yılın en uzun gününü kutlamanın interaktif bir yolunu bulmuş.
Güzel bir bloga sahipsiniz deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler.Sizi de kendi bloguma davetetmek isterim https://brkenm.wordpress.com/
BeğenBeğen
Teşekkür ederim. Sizi takip ediyorum.
BeğenLiked by 1 kişi