Hiç şüphesiz ki Ikea günümüzdeki trendlere en çabuk ayak uyduran markalardan biri. Çoğu marka henüz ne yapacağını bilemez halde aksiyon almadan beklerken o çoktan güzel işler çıkarmış oluyor. Buyurun 2010 yılına kadar Ikea’nın yaptığı ve örnek alınası 5 kampanya’ya bakalım.

  • Ikea’nın  Instagram hesabını catalog olarak kullandığı kampanyası.

http://www.digitalbuzzblog.com/ikea-the-instagram-catalogue-website/

  • Ikea’nın sosyal medyada insanların dikkatini çekip post paylaşmalarını sağlayan kampanyası.

http://www.digitalbuzzblog.com/ikea-the-social-catalogue-campaign/

  • IKEA 365 campaign case study. The guys at Lemz created 365 unique “in store” TV ads.

http://www.youtube.com/watch?v=PNFOLmpWdBg

  • Facebook fanlarıyla sleepover yapılmış.

http://www.youtube.com/watch?v=YMJD53fxihU

  • Catch the Swedish Light. Ikea yılın en uzun gününü kutlamanın interaktif bir yolunu bulmuş.

http://www.youtube.com/watch?v=WgINMSENZa0

ikea-social-catalogue-3